Assalamu'alaikum dan salam sejahtera............Selamat datang ke blog Kadet Polis Pontian............Tegas, adil dan berhemah............Integriti amalan kita............25 Mac, Sambutan Peringatan Hari Polis Ke-205...........Selamat Hari Polis............"Komuniti Sejahtera Komitmen Kami"

Tuesday, March 20, 2012

SELAMAT MENYAMBUT PERINGATAN HARI POLIS KE-205

   

Kami mengucapkan Selamat Menyambut Peringatan Hari Polis Ke-205 kepada semua warga PDRM yang telah berkhidmat dan sedang berkhidmat. Jasa tuan-tuan menjaga keamanan dan keselamatan negara yang sangat kita cintai amat besar ertinya kepada kami. Terima kasih, tahniah dan syabas atas sumbangan tuan-tuan.

Sempena sambutan tersebut, marilah datang beramai-ramai ke Dataran Merdeka, Kuala Lumpur untuk bersama-sama menyambut hari tersebut. Pelbagai acara dan persembahan menarik telah disediakan. Di antaranya pameran PDRM, pertunjukan khas PDRM, persembahan hiburan di samping pelancaran maskot PDRM dan lain-lain aturcara yang diaturkan khas untuk tatapan umum.

Luangkan masa kita untuk turut serta bersama warga PDRM bagi memeriahkan lagi sambutan Peringatan Hari Polis pada tahun ini. JUMPA ANDA DI SANA!

Lokasi : Dataran Merdeka
Masa : 10.00 Pagi ke 1.00pagi
Tarikh: 24 Mac 2012

No comments:

Post a Comment